About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

17 листопада 2013 р.

День гарбуза, або ж Pumpkin Soup

Трохи давніше мама передала мені цілого гарного домашнього гарбуза, який чемно відстояв два тижні в мене на кухні як осінній декор. Я вже давненько міркувала над тим, аби зварити зупку-пюре (крем-суп), але виникали певні нюанси - маленьку каструльку я варити не вмію, отож треба було компанію, в якій би були прихильники овочів, ну і якісний гарбузик - без волокон та з мінімум серцевини.
 Цей був те, що треба. Єдиний нюанс - він був настільки стиглий і смачний, що зупка вийшло дещо солодкава, але все ж дуже-дуже гарбузова:)
В цілому цей рецепт є простим і доступним, а головне - корисним, смачним і поживним, тому якщо ви маєте на приміті гарного гарбузика - не зволікайте, осінь - час помаранчевих страв:)
На банячок 2,5 літри, з якого вийшло 6 повноцінних порцій мені знадобилось
- третина гарбузика ( в мене був грушеподібний, шматочок десь був грам 650-700)
- 2 маленькі морквини ( ну або ж одна величенька)
 - 3 середні бульбочки
- одна невелика цибулинка
- половина корінця петрушки ( знову ж таки - підійде один маленький)
- кілька горошин духмяного перцю, чорного та білого
- півпачечки вершків ( грам 100)

Гарбуз очистити від шкірки (саме марудне заняття, в ідеалі припахати до того чоловіка - то не так просто зчистити шкіру, яка доволі тверда) і від підшкірних зелених волокон. Почистити моркву, картопельку. овочі нарізати кубиками. Чим менші вони будуть - тим скорше звариться. Цибулю я розрізала на три рівні плястерка. Петрушку порізати невеликими шматочками.
Овочі вкласти в банячок та залити водою. Скільки води пішло - важко сказати, але овочі були практично доверху.
Варити на невеликому вогні до готовності всіх овочів ( в мене гарбуз розварився скорше, а от картопелька ніяк не піддавалась). Не давати кипіти!
Готовим овочам дати вистигнути, а тоді посолити та поперчити до смаку та перебити все блендером до однорідної маси. Якщо не зручно - злийте юшку, перетріть овочі а тоді додайте її назад. Посолити, додати вершки (або ж домашню сметанку) та дати трохи постояти (в мене стояло десь 4-5 годин). Спеції, що варились з овочами я теж перетерла блендером. Перед подачею розігріти, але не дати кипіти - інакше вершки можуть звурдитись.
Готова зупка смачно йде з гріночками-сухариками, тертим сиром та зеленню.
Якщо хочете більш рідшу - варіть з більшою кількості води в більшому банячку, або ж по готовності додайте бульйону.
Вийшло доволі смачно:) Раджу спробувати!

2 коментарі:

  1. Відповіді
    1. в нас і погода нині доволі сонячна видалась:) тому то напевне була змова:):):)

      Видалити