About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

27 листопада 2013 р.

Пошта на Друкарській

Зовсім недавно в старій частині міста ФЕСТ відкрив нову місцинку. "Пошта на Друкарській" - саме таку назву носить заклад де печуть пироги, варять каву та роблять листівки, які тут же можна відправити (якщо я правильно зрозуміла).
Заклад має два зали - у першому можна зробити замовлення (діє самообслуговування) і поки на нього чекатимете, будете мати час порозглядати старі листівки,  приладдя для виготовлення гравюр-листівок, пороздивлятись чудернацькі крісла.
Другий зал - більш просторий, має 6 великих столів (хоча на мою думку краще було б більше менших), купу фото та листівок на стінах і різну поштову ретро-арибутику на підвіконнях.
Місце доволі креативне, персонал наразі привітний, посуд чистий. Щоправда коли ми були - народу було небагацько, але офіціантка дуже хутко забирала посуд (колись таким в "Челентано" страждали - типу посуд забрали і "до побачення"), що я навіть не зогледілась... Хлопчина на касі приємний і комунікабельний. Офіціанти для антуражу зодягнути як працівники пошти - мають халати, фартухи та нарукавники.
Щодо цін - різні. Пироги від 25 до 45 грн за порцію. І якщо мій з яблуками та корицею (за 25 грн.) був нормальний, то Леська була розчарована.
Вона замовила з ківі і персиком (за 35 грн.), але оскільки фрукти були свіжі - то під час випікання пустили сік, пиріг знизу був гливкий і несмачний... Здалось би попередньо їх порізати і посипати цукром, аби стік зайвий сік, або і взагалі трохи карамелізувати. Є ще з картоплею та сиром, куркою і грибами, гречкою і овочами. До всіх пирогів є додаток-соус, солодкий, або ж ні.
Гарно, що можна взяти пиріг з собою. Особисто для мене порція дещо завелика, тому дівчинка мені любязно замотала половинку та гарно запакувала. Прийшовши додому я виявила, що мені ще й соус дали (нагадує перетерту малину та ожину).
Лате роблять непогане, але, як на мене, забагато молока - кава чується слабо. Я брала чай (15 грн. чайничок) - такий, як і у всіх закладах даної мережі. Посуд, доречі, білий (хоча брендований був би доречніший...), а от розноси - класні.
В наявності різний алкоголь  - як наливки власного виробництва, так і міцні напої відомих та не дуже відомих фірм.
Кухня є прозорою в прямому значенні - через скло можна поспостерігати за процесами приготування та випікання.Багато гарного начиння в ретро-стилі.
В цілому атмосфера доволі приємна, хоч ще чогось і не вистачає в інтер'єрі. Було б краще, якби в меню ще було кілька салатів та якісь цікаві закуски власного виробництва, але в цілому непогано, особливо для гостей нашого міста яким бракує антуражу серед буднів.

11 коментарів:

  1. Привіт! Я в захваті від Твоєї публікації!
    Фото - супер! Передивилася у збільшеному вигляді, облизуюючись :-)
    Колажі так вдало виглядають!
    Я б посиділа у цій місцині. Та далекувато їхати -)
    Як персонал реагував на таку детальну фотозйомку? Дозволу питала?
    Бо на мій фотопроцес трохи дивились дивно. То я так ,нашвидкоруч. Але процес зйомки інтерьєрів кафе дуже зацікавив!
    То і Твої фото мене надихають! Вже би бігла кудись серед ночі з фотоапаратом! :-)
    Вирішила все ж залишити перевірку словом? Я раніше використовувала модерація коментарів, у налаштуваннях.

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Юля:) У Львові персонал на все реагує адекватно, оскільки на мені ж не було написано, що я не турист, а туристи в нас знимкують все підряд:) Щоправда, є заклади де відразу кажуть при вході, що фото заборонене, але таких дуже мало.
    Чому далеко їхати? Он будуть новорічно-різдвяні вихідні і у Львові буде дуууже багато цікавого:) Потяги до Львова ходять звідусіль:):):)
    А щодо модерації коментів - у мене по технічній частині туго, налаштування для мене - темний ліс:) Але пр инагоді подивлюсь що там не так

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Львів - місто надхнення! :-)
      У Тебе, Надя, буду насолоджуватись його затишком та святковістю, поки по Твоїх красивих фотографіях! ;-)

      Видалити
  3. Привіт, рада знайомству! В тебе цікавий і атмосферний блог - із задоволенням підписуюсь, тим більше що я обожнюю Львів, каву і гарні фотографії!

    ВідповістиВидалити
  4. Надя, мне кажется все кафешки во Львове уютные и красивые... Эх, с каким бы удовольствием я бы сейчас посидела в таком с чашкой ароматного кофе...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так-так, таких багато:) і кожне постійно пропонує щось нове, аби вирізнитись!

      Видалити
  5. Надіє, а у Вас цікаво і затишно, із задоволенням лишаюся в ПЧ)
    Спасибі за запрошення! Давайте дружити)

    P.S. Якщо непринципово, то приберіть в налаштуваннях капчу (перевірку коментів) ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго вечора, рада, що вам сподобалось:)
      п.с. ніби прибрала, але не впевнена - толком не знаю, де то шукати

      Видалити
  6. Надя, обожнюю пости про різні заклади. а особливо заклади Львова! у вас взагалі креативно до кафешок підходять! Києву ще далеко до такого:) чудово що Фест відкрив щось новеньке, теперь знову можна їхати до мого улюбленого міста і не хвилюватися, що не буде нового в плані їжі)) інтерєр класний, до речі мені пиріг з ківі і персиками навіть на вигляд не дуже подобається, але всі пироги нічогенькі такі. в Києві є також багато пекарень саме зі схожими пирогами, і смачно, але атмосфера не та. немає унікальності. так що дякую за огляд,наступного разу коли буду у Львові обовязково загляну в цей заклад.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну в нас такі пироги взагалі то не поширені, більше штруделі, які прийшли ще з часів австро-угорщини і міцно вкорінились в галицькій кухні... але чим більший асортимент - тим більше задоволених відвідувачів:) Цей заклад знайти дуже просто, тому при нагоді зайди - вдень вийдуть гарні фотки ( бо я ввечері робила, коли надворі темно)

      Видалити