About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

24 листопада 2013 р.

Сир + гарбуз = осінній тандем

Гарбузик... Я не знаю, як можна не любити цей смачний і корисний овоч, який інколи настільки дивує смаком, що не розумієш, як воно так може бути... Останній гарбуз переданий мені мамою був неймовірний - солодкий і соковитий, а ще - яскраво-помаранчевого кольору, просто сонце! З нього готувала зупку-пюре, соус до голубців, повидло і от вирішила спекти пляцочок з того, що було в холодильнику.  А оскільки я ще  й сирники  полюбляю, то напевне поєднання сиру з гарбузом для мене найідеальніше. Оскільки форма в мене невеличка ( на 8 порцій), то і інгридієнтів я брала небагацько, думаю, на стандартну тортівницю діаметром 27-30 см треба  вдвічі більше складових, або і в півтора... Ви ж знаєте, що я маю один недолік - робити все "на око"...

Отож, мені знадобилось на тісто:
- 1 яйце, 
- 3 столові ложки цукру
- 50 грамів масла (брала домашнє - з магазинного масла чи маргарину тісто якесь тверде виходить, певне через хімічний склад:) )
- трішки соди погашеної оцтом
- борошна - скільки візьме ( в мене пішло півсклянки)
- півпакетика ванільного цукру
На начинку:
- 200 грам сиру (творогу)
- одне яйце
- столова ложка цукру
- півпакетика ванільного цукру
- 100 грамів гарбуза + кілька суцвіть гвоздики, зірочка бадьяну та 2 столові ложки цукру
 
 Перетираємо тепле (але не розтоплене!) масло з цукром, ванільним цукром та яйцем до однорідної маси. Я зазвичай роблю подобу пісочного тіста саме таким чином. Але можна  і "січене" тісто робити, з додаванням холодної води. Я його чомусь не практикую, хоча, гадаю, воно теж було б доречним - адже суть - зробити основу-тарт.
Та все ж, повернемось до тіста. До перемішаної маси додаємо трішки соди погашеної оцтом та по троху всипаємо борошно. Можна, звісно, мішати тісто і з допомогою міксера, але як на мене то буде не те...
Тож додаємо борошно поки не зможете місити тісто руками. Замішене тісто відправляємо на півгодиини в холодильник і тим часом готуємо гарбуза.
Гарбуз очистити від шкірки та волокон серцевини (якщо такі є), порізати невеликими шматочками, залити водою, аби тільки покривала, додати спеції та цукор і варити на невеликому вогні до стану, аби можна було перемняти. Чим менші шматочки - тим скорше то вийде. З готового гарбуза зливаємо сиром та забираємо спеції і перебиваємо блендером до однорідного стану. Даємо охолонути.
Сир перетираємо з яйцями та цукром. Якщо сир густий - додайте трохи сиропу, який злили з гарбуза. Якщо сир добрий і без того - можете спокійно виливати сироп геть:) Якщо ж надто мокрий - додайте трохи манки. Але я того ніколи не роблю - тоді сир не такий сирний...
 Дістаємо тісто з холодильника та розкачуємо тонким листом. Я ще лишила трішки тіста, аби сплести косичку на край. Форму змастити маслом та посипати меленими сухарями. Обережно вкласти тісто з бортиком (щоб в подальшому заповнити то всьо анчинкою). Накрити пергаментом та засипати квасолею/горохом/кукурудзою/чечевицею чи що ви там маєте. Це робиться для того, аби основа була однорідна і не дулась пухирцями. Я ще, якщо не забуваю, проштрикую дно виделкою.
Відправляємо в духовку на 7-10 хвилин на температурі 170-180 градусів.
 Дістаємо з духовки, вивільняємо від пергаменту з крупою та закладаємо сирною масою. Поверх охайно викладаємо гарбуза. Я ще робила кантик-косичку, але можна і без того обійтись. Взагалі, чим глибша форма і чим більше сиру - тим смачніше буде. Ставимо в духовку на 25-30 хвилин (час - то така відносна штука, то всьо залежить від духовки...)
В мене ще була версія маленьких кошичків з такого ж тіста, щоправда я не пекла окремо тісто, а все одночасно, вкладаючи поверх сиру кілька родзинок і дольку яблука.
 Готові кошички-тартики посипала корицею.
 Але щодо пляцочка-сирника. Вийшов ось такий.
 Для отих чудернацьких розводів я просто повиписувала пару вісімок зубочисткою. Сир виходить не сухий, а гарбуз його добре доповнює (оскільки він доволі солодкий, відносно решти начинки).
 Насправді все просто, так що ловіть момент, поки є гарбузи!
Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар