About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

21 листопада 2013 р.

Друга спроба - хліб з кукурудзяного борошна

Минулого разу мені сподобався гречаний хенд-мейд-хліб, тому зауваживши в "Арсені" кукурудзяне борошно по 4 грн. за кілограм я вирішила, що треба експериментувати далі, до того ж в одному блозі саме опублікували пост про кукурудзяний хліб. Тому кілка днів тому, звечора, я приготувала опару з води, борошна та дріжджів. Все це зайняло мінімум часу, на наступний день зранку - вже пекла - поки збиралась на роботу хлібчик рум'янився. Як то кажуть " все прєдєльно просто".

На одну хлібину (трохи менша магазинного батона) мені знадобилось:
- 4 столові ложки кукурудзяного борошна
- 3 столові ложки звичайного пшеничного борошна
- 4 столові ложки вершків
- 25 грам дріжджів
- столова ложка цукру
- чайна ложка солі
- вода

Інгридієнти практично в таких же пропорціях, що й минулого разу, та й принцип роботи аналогічний.
В баняку чи мисці звечора змішуємо кукурудзяне борошно та половину звичайного, додаємо теплі вершки та дріжджі. Додаємо води щоб отримати тісто по консистенції як густа сметана. Накриваємо рушничком і лишаємо до ранку (звечора я це робила в одинадцятій, зранку встала в сьомій).
Вранці додаємо решту борошна (якщо треба для замісу - додайте трохи більше, то вже дивіться самі), добре вимішуємо, змазуємо поверхню водою, робимо надрізи і ставимо в розігріту до 180-200 градусів духовку на 25-30 хвилин (залежно від розміру булки). Дечку попередньо застелити папером і посипати борошном. Я посипала погано, тому в мене кавалок тупо прилип (покалічений низ видно на фото) :(
Ще після діставання випічки з духовки я завше накриваю булки чи поріжки вогким льоновим рушником. Точно не можу пояснити, що то дає, але так завжди робить моя бабця.
На смак вийшло цікаво і своєрідно. Мені особливо смакує з "твердим" сиром та маслом.
п.с. Фото не дуже, бо робила їх пізно ввечері.
З якого б то борошна спекти наступного разу? Бо чим далі печу, тим менше хочеться купувати хліб в магазині (який чомусь не сохне, а "цвіте"...)

2 коментарі:

  1. Надя, просто солнечный хлеб получился!!! Домашний не сравнить с магазинным! Попробуй испечь из цельнозерновой пшеничной муки. Она вкус дает приятный и польза от нее большая. Только хлеб получится не белый, а... серый, темноватый.
    Еще небольшой совет. Когда печешь хлеб, на дно духовки поставь железную мисочку и перед "посадкой" булки в духовку плесни в нее кипятку. Выпечка с паром даст возможность булке повыше подняться и корочка будет тонкая.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. згадала! в мене на дечці нижче тушкувались голубці - напевне вода парувала і дала свій ефект:) алето чисто випадково... на майбутнє візьму до уваги:)

      Видалити