About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

18 листопада 2013 р.

Чорний пляцок

Даний рецепт є доволі специфічним, попереджаю відразу - лише для шанувальників солодкого! Дуже солодкого! Рецепт старший за мене, але простий і доступний, до того ж його можна доповнювати на власний розсуд. Нарешті дійшли руки його опублікувати тут.
Такого пляцка пекла бабця мого чоловіка. Раніше я не зустрічала варіанту бисквіта на варенні, тому мене здивувала наявність консервацій в переписі, та все ж у мене застоялась банка смородинового джему і я вирішила пустити його " в хід".
На форму діаметром 30 см мені знадобилось:
- 3 яйця
- 1 склянка цукру
- 1 склянка чорного варення (смородина, чорниця, ожина...)
- 3 столові ложки олії
- 3 склянки борошна
- чайна ложка соди+оцет

Кажу відразу: я давала менше цукру бо варення було доволі солодке (то навіть слабо сказано - воно було добряче цукроване!) та менше борошна - напевне то залежить від розміру яєць...
Яйця збити з цукром до утворення пишної маси (як на бисквіт). Поступово влити варення та продовжити збивати.

Бити рівно стільки, скільки потрібно до утворення однорідної по кольору маси ( по об'єму вже не виросте)
 Додаємо олію та соду погашену оцтом. Всипаємо по троху борошно - перемішувати лише дерев'яною (або пластиковою) ложкою, оскільки від металевої тісто може впасти.
 Форму змастити маслом та посипати сухарями (принаймні я так зазвичай практикую) та вилити до неї тісто ( по консистенції - як густа сметана). Відправити до розігрітої (160 градусів) духовки на годину часу. Можливо вам знадобиться трішки більше, чи навпаки трішки менше часу - то вже як у вас з духовкою складеться...
 Готовий пляцок викласти догори дном на сито, або спеціальну сіточку. Коли трохи охолоне - перевернути назад, посипати цукровою пудрою та подавати невеликими шматочками.
 Я, доречі, на наступний день його перемазала сметанковим крремом- всетаки надто солодко, як для мене... Але в цілому - смачно. Смородина дала тісту сіро-вишневий відтінок та аромат ягід.
 Тісто виходить пухке, але на смак - ніби карамелізоване. Смачно з морозимо чи вершками.
Смачного!

1 коментар: