About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

16 листопада 2013 р.

Перший хліб

Нині справді вийшов мій перший хліб, в прямому значенні слова.  І то чисто випадково:) Але результатом я задоволена - можна робити таке ще, експериментуючи з борошном та наповненням. 
Взагалі то звечора я почала готувати напівфабрикат для однієї страви, про яку розкажу тут згодом, але оскільки тіста вийшло забагато - вирішила спекти хлібчик. В мене вийшло 2 міні-багети (по 25 см завдовжки). Тож цілого рецепту вистачить та 3 повноцінні довгі багети.
Вам знадобиться:
- 1 склянка гречаного борошна
- 2 склянки звичайного борошна
- 1 столова ложка цукру
- 1 чайна ложечка солі
- 25 грам дріжджів 
- орієнтовно склянка води
Гречане борошно завело мене в глухий кут, але не надовго - допомогла звичайнісінька кавомолка, тож з 12 столових ложок гречки я отримала рівно склянку гречаного борошна (типу грубого помолу, якби молола довше - мала б ідеально дрібне). Тож питання вирішилось менше ніж за 2 хвилини. 
Змішуємо його зі склянкою звичайного борошна та додаємо дріжді. Все це розводимо водою до стану густої сметани та залишаємо на ніч при кімнатній температурі (я почала то квацяти десь в одинадцятій вечора). На ранок додаємо решту борошна, сіль та цукор та відставляємо в тепло на 40 хвилин. Далі вимішуємо тісто (буде потрібно ще трохи борошна) та формуємо хлібці
Деко варто застелити пергаментом (чистіше буде) та посипати борошном. Сформувати з тіста хлібини - я вирішила робити багети, бо мені здалось, що вони краще і скорше пропікаються. Надрізи робила як на традиційній випічці. Ще почекати хвилин 15 аби вони трішки підросли.
Духовку розігріти до 210 градусів і відправити хлібчик туди на 20 хвилиин. Потім я трошки зменшила температуру і пекла ще 10 хвилин. Далі дістала та накрила вологим чистим рушничком. 
Не дочекалась поки вистигне - добре смакувало з домашнім маслом. Гречку практично не чути, смак доволі цікавий, а головне - їси і знаєш, що там не має всілякої хімії та добавок від Мєндєлєєва:)
п.с. Оскільки один багет з'їли - інший  я замотала на ніч в пергамент, бо в кульочку всетаки він стане "не альо" :)

6 коментарів:

  1. Я правильно догадуюсь для чого гречнева мука?

    ВідповістиВидалити
  2. Надя, чудесный хлеб! Это твой первый хлеб? Такой идеальный!
    Вообще обожаю гречневую выпечку - она такая ароматная...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Перший:) завжди думала що це складно, насправді все доволі просто:) а хліб і справді ароматний - думаю, наступного разу варто додати ще якихось прянощів, а то вийшов доволі пісний, але з домашнім маслом і медом - люкс!

      Видалити
  3. Очень красивый хлебушек! Дрожжи сухие?

    ВідповістиВидалити