About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

10 листопада 2013 р.

Час презентів

В понеділок я тішилась мов мала дитина - нарешті на пошту прийшла моя посилочка з Києва! Ще влітку я брала участь в конкурсі від журналу "Смачна подорож" (вкотре дякую Оксані, яка дала мені посилання в неті:) ) на кращу страву, яка б представила мій регіон. Мала кілька конкурсних робіт, та перемогли мої "Терті пляцки з кабачка" - штука корисна і проста в приготуванні. Рецепт закину сюди дещо пізніше (фото десь на ноуті, а от де...).
Так от, після довгого голосування я знайшла своє ім'я в списках переможців. Деякі організаційні моменти, і от я чекаю. 
Мене потішили й тим, що я в вересні стала переможцем ще одного конкурсу (там брав участь цей рецепт як варіант закуски до пива), тому я чекала два призи водночас.
У доволі великій коробці мені прийшли дуже потрібні на кожній кухні девайси:)
Пательня від "Rondell". Відноситься до категорії речей "хочу, але жмусь, бо ще стара непогана"
 Кухонна вага "Vitek" - мого улюбленого кольору, зручного розміру та компактна:)
2 відмінні ножі від "Arcos" - такі точно не бувають зайвими!
 Одним словом, організатори конкурсу добре продумали подарунки для учасників, браво!
 Почуваюсь дитиною, до якої прийшов святий Миколай.
 Ну а за конкурс пивних закусок - таке міні-чудо, мого улюбленого кольору. Хтось назве то дурничкою, але мені то знадобиться, обіцяю фото найближчим часом!
Дякую ще раз редакції журналу, дякую друзям, які за мене голосували та тим, хто поширював інформацію про конкурс (конкурентів було чимало, і ваша допомога була мені дуже важлива), а також моєму чоловіку за яскраві фото. 
За вікном львівська дощова осінь, а в мене на кухні яскраво і радісно!!!
п.с. чому час презентів? Та та тому, що я цього тижня виграла в конкурсі від "Бондюель" (друзі, беріть участь в тому конкурсі!!!) кухонний комбайн, на вечірці - 2 квитки в кіно, на виставці в Києві - подарували 2 пачки кави і я купила собі кілька приємних дрібниць, в мене невдовзі ДН ну і не так далеко до зимових свят! Але про то всьо трохи згодом:)

Немає коментарів:

Дописати коментар