About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

30 жовтня 2013 р.

Coffee Love - кавові почуття "по-привокзальному"

Так сі стало, що минулої п'ятниці я потрапила до ТЦ "Скриня", де на третьому поверсі в куточку вмостилася маленька кав'ярня "Coffee Love", яка працює щодна з 10.00 до 20.00.
Ніколи не була там раніше, і не знаю, чи потрапила б туди спеціально, та все ж я там була:)
Два круглі столики, кілька крісел, вазонки та барна стійка, розмальована стіна, безліч сортів кави та чаю, оригінальні солодощі - все це складові закладу, який відноситься до категорії "coffee-to-go", тож якщо вам забракне місця - можна просто взяти ароматний напій з собою.
Приємна продавчиня-бармен-офіціантка в одній особі швидко виконує замовлення. 
Оскільки кава мені останнім часом чомусь не йде, я замовила какао. Порція напою з вершками - 19 грн. На моє прохання ще посипали зверху корицею та дали соломинку.  Смачно. Щоправда трішки слабеньке какао. Але хороший настрій після нього був. Ну і ледь на потяг не спізнилась :):):)
Десь в інтернеті наткнулась на інформацію. що солодощі сюди потрапляють з "Вероніки". Не пробувала, але на вигляд було смачно.
 Наявність гарних баночок та стрічечок створювали ілюзію вічного Різдва. Я то люблю...
Взагалі, в декорі присутні різні милі оку дрібниці, шкода, що не можна було фотографувати барну стійку - вона особлива:)
Багато чаїв. На любителя.
Ціни не малі, алей не такі захмарні, є картка, за якою кожна 10та кава халявна.
В цілому дуже мила атмосфера, хоч і в людному місці. Навіть дивно, як таке миле місце може бути в такому нелюбимому мені районі вічного руху і "доїжжжжєючіх" :) Good luck, Coffee Love !

4 коментарі:

  1. В приємнішому місці Coffee Love можна відвідати у Опері Пасаж на пр. Свободи)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, та в тому є свій шарм - такий нелюбимий мною район потягів та маршруток, де заховалось таке миле місце:)

      Видалити
  2. Надя, я подписалась на твой блог, так что буду с удовольствием "путешествовать с тобой" по уютным кафешкам.)))
    Ой, баночками со сладостями просто залюбовалась...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Може час відвідати листопадовий Львів:)?

      Видалити