About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

29 жовтня 2013 р.

Крілики. Цінне хутро і не тільки...

Кролики... Милі такі звірушки, яких було багацько в моєму дитинстві, і не тільки в моєму. Коли я була мала всі наші знайомі тримали кролів, а в нас ще й дві кролиці було - тому кожного літа був обов'язковий ритуал годування малечі молоком з пипеток, бо забирали їх від мамані, яка з легкістю могла їх почавити. Тримали ми зазвичай сірих, рідше - білих та чорних. Ще до того, як я пішла до школи, у часи коли хліб був по 14 копійок (сірий "кірпічік"), а кролів у нас було штук 25 мій дід займався ними, як улюбленим хоббі. Я теж любила, особливо взимку, нарізати той хліб в сараї на дрібні кубики і годувати ним кріликів з рук. Мене вони ніколи не кусали. Я їх любила. І досі люблю. Тільки інакше...
При всій моїй симпатії до цих пухнастих вуханів я люблю їх в сметані... Вибачте, кролята, але така ваша доля...
 Колись може напишу про то окремо, але зараз мова піде про інше.. Про мою любов до кролячої печінки - ніжної і соковитої.
Коли дід брав ножа і йшов за кролячі вольєри - і я, і кицька Марта, знали, що на вечерю буде печіночка. Марти вже давно немає, як немає і діда, а купити доброго сільського кроля з нутрощами часом вдається.
Мама десь такого таки викупила. М'ясо помандрувало в морозилку до мого наступного приїзду, а потрошки - на пательню.
Оскільки кроляча печінка не має гіркоти, не потребує спеціальної обробки та довгого готування - я вирішила зробити її собі на обід з яблуками та цибулькою.

Отож, мені знадобилось:
- комплект кролячих потрощків ( печінка, сердечко та дві нирочки)
- яблуко
- цибулина
- сіль, перець, цукор

Печінку помити, просушити паперовим рушничком та порізати ( орієнтовно 6 шматочків). Шматочки не повинні бути малими. Цибулю порізати кільцями. Яблука - очистити від шкірки, порізати на кільця і позбутись серединки за допомогою вузенького кулінарного кільця чи старої пробки. Яблука поцукрувати.
 На гарячу пательню влити олії, покласти печінку, серце і нирочки. Вогонь зробити маленьким. Оскільки печінки не є багато - вона займе половину пательні.
Коли печінка з одного боку присмажиться - перевернути. На пательні (збоку) розкласти цибулю так, аби після присмаження з іншого боку туди перекласти печінку - ніби на подушку. На вільне місце кладемо яблука і накриваємо кришкою на 3-5 хв. Яблука перевертаємо, аби трішки присмажились з іншого боку т аза хвилину-другу викладаємо на тарілку. 
Печінку перевернути кілька разів, посолити та поперчити.
Поверх яблук викласти цибулю, зверху печінку. Можна прикрасити зеленню чи полити сметаною.
Шкода, що одного кролика вистачає лише на одну порцію печіночки.... Але зате якої... Ммммм...
Про приготування кролика в сметані - пізніше:)

Немає коментарів:

Дописати коментар