About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

20 жовтня 2013 р.

Мімоза, або не дуже весняний салат

 Лежала я вранці в ліжку і думала про те, що ж є в холодильнику і що з того можна зробити. На основну страву були спагеті з мняском та підливкою, на десерт фрукти. Оскільки знала точно, що є вчорашня варена бульбочка та консервована сардина, а ще морквина і яйця  - прийшла ідейка зробити "Мімозу", але спрощену версію на швидку руку.
Не знаю чому цей салат отримав таку весняну назву - для мене це повна асоціація і складниками, і кольором з моєю улюбленою порою.
На дві порції (десь 350 грам виходу) мені знадобилось:

-3 маленькі варені картоплини - або ж одна велика
-половина вареної моркви ( великої, або ж одна мала)
- баночка рибних консерв типу скумбрії чи сардини
-2 зварених на круто яйця
-майонез
-сіль, перець

Натерти моркву та картоплю на крупну терку, рибну консерву помнякати, як на фаршмак.
Викладати шарами у форму-кільце добре втрамбовуючи ложечкою у послідовності: картопля-майонез-риба-майонез-морква-яйце.
я поверх кожного шару майонезу трішки солила і посипала молотим чорним перцем.
Оскільки на затирання мені знадобилось півтора яйця - половинкою, що лишилась я декорувала верх.
Даний салат є легким у приготування та досить ситним. В класичному варіанті на рибу кладеться шар цибулі, та на мою думку вона тут зайва.
 п.с. Не знаю навіть чому так люблю порційні салати, а не гігантські порції на великих тарілках, звідки всі набирають собі ложкою...

Немає коментарів:

Дописати коментар