About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

10 жовтня 2013 р.

Яйця-пашот на подушці з овочів

Нині попиваючи в центрі какао та переглядаючи оновлення, на сторінці КГК прочитала що сьогодні всесвітній День яйця. Так-так, буває і таке. Тож по дорозі додому думала, що б таке замутити з мого улюбленого продукту?
Вирішила трохи схилитись до збочень - а як інакше назвати яйця-пашот??? Ну посмажила б банально, чи зварила і порізала, так ні - тре вимахнутись.
Насправді все просто і простий французький сніданок став непоганою львівською вечерею. Головне - пильнувати, аби вода не кипіла сильно і яйця були свіжі, а не з місячною пропискою в холодильнику.
 Тож для двох порцій мені знадобилось:
- 4 яйця
- один більшенький помідор, попередньо ошпарений  і очищений від шкірки
- четвертина болгарського перцю
- половина невеликого кабачка, очищеного від шкірки
- базилік, кріп та сіль
- батон чи білий хліб для приготування гріночок-крутонів

Отож, овочі нарізаємо на кубики чи шматочки приблизно 1х1 см.
 На розігріту пательню ( наразі - стару, бо нову від "Смачної подорожі" я ще не отримала, але дуууже чекаю:) ) налити трішки олії та вкинути овочі. Якщо кабачки зі шкірками - то їх першими і за 2-3 хвилини решту овочів. Я в якості спецій давала лише сухий базилік і сіль, але якщо дати орегано, карі, чи щось інше на ваш смак - теж не зіпсуєте.
Накрити то всьо кришкою і на малесенькому вогні  залишити на той час, що ви вправлятиметесь з яйцями.
У банячок налити води на 3-4 см, не більше, і коли вона почне кипіти - обережно вбити яйце. Собі я робила більш рідкі, Кошелю - густіші. На одне яйце йшло десь хвилини зо три. Я не буду в подробицях описувати як ті яйця варити, смажити значно простіше, але тоді жовток не такий... Подивіться на ютубі ролики по приготуванні все зрозумієте самі:)
 До того всього я робила маленькі крутони. Експерименту ради робила тільки 6 штук, а варто було б і більше:) Батон обсмажити на олії на розігрітій пательні разом зі спеціями та дрібкою солі. Готові - посипати кропом. В ідеалі їх в духовці тре робити. Я не мала на то часу..
 От вам і легка та поживна вечеря ( ну або на сніданок зготуйте). Мої яйця мали рідкіші жовтки, тому на фото не дуже естетичні, але та юшечка помідорово-жовткова була смачна, ще й з присмаком базиліку. Мммм.. Заради неї я ще раз побавлюсь з тими яйцями. А Андрію - просто посмажу. З крутонами:)
 Так що пробуйте, кого зацікавило. А всі яйця світу вітаю з їхнім професійним днем:):):)

Немає коментарів:

Дописати коментар