About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

1 вересня 2013 р.

Неділя. Коперніка. NatGeo, Слєпчєнко & молоді автори.

 Знову неділя, і знову чергова нагода долучитися до чогось вищого, ніж буденне. Цього тижня я таки втрапила на фотовиставку від "NatGeo" і побачила ті 50 фото, які зворушили, злякали, заворожили чи просто здивували цілий світ.
 Вартість - стандартна для всіх "ліпших" експозицій, 10 грн, але воно того варте. Єдиний недолік - велика кількість охочих то всьо побачити, що заважає читати анотації до фото. Так, саме їх варто прочитати, аби зрозуміти що й до чого...
Деякі фото дивували тим, де і в яких умовах були зроблені, були й знимки людей з "іншого" світу - пустелі, Африки, Афганістану - місць, де все як тисячу років тому, зовсім інакше. Було і відоме фото дівчини, чий погляд допоміг зібрати велику суму коштів для благодійних цілей. Історія під фото зворушує... Кілька фото так і залишились мені незрозумілими - себто не так фото, як їхня важливість чи особливість.
 Заділо "за живе" фото альбатроса, який помер від того, що їв пластик... Але менше сумного, в цілому все барвисто і захоплююче, як і виставка молодих авторів на другому поверсі.
Тут вже була символічна плата 5 грн.. Цікаво, тепло, структурно і насичено, інших слів напевне не підберу... Деякі роботи ну дуууже сподобались. Можливо тому, що я якраз освоюю дану техніку...
 Ці чотири картини мене ну дуууже "заперли" :) Подяка автору за теплі барви в сірий день! От тільки їхній автор - не такий вже й молодий... Але роботи пана Михайла ну дуууже барвисті!
Ну і решта сподобалась теж. Щоправда трішечки менше.
 Було цікаво споглядати, як панянка пояснювала тонкощі хлопаці з Туреччини, якому сподобалось побачене не менше, ніж мені.
 
 В третьому залі виставлялись твори Володимира Слєпченка. Мені пощастило - виставка мала фінішувати вчора, та її продовжили до 5 вересня ( спешелі фо мі:) ). Детальніше про автора прочитайте тут.
Роботи виконані в дуже індивідуальному стилі, з частими паралельно-горизонтальними лініями, які надають роботам особливого звучання. Так-так, то всьо виглядало як злагоджена симфонія - ніби й різні роботи, але кожна доповнює іншу. Якщо матимете нагоду - відвідайте оьбов'язково.
 Мене дуже приємно здивували молоді пари, які були на виставці - зараз то рідкісне явище....
 Оці дві роботи мені сподобались особливо... Неймовірні кольори...
 А ці видались типово "українськими" - Оранта-берегиня та привид землеробства (я б ту роботу так назвала)... Одні уповають на інших...
 "Зруйнована церква" нагадала ілюстрацію до роману "Собору" Гончара, та й моральності сучасності теж...
 А ці робота чимось подібна до пейзажу, що попав до мого об'єктиву при виході з музєю.. Щось таки є схоже, правда? Напевне осінь...
 Як ви зрозуміли, за годину, що я провела у виставкових залах, вражень у мене буде до наступних вихідних:)
п.с. В холі була експозиція чудернацьких інсталяцій.. Щось велике з металу тримало стіни ( не помістилось в кадр), а маленьке гіпсове просто спочивало поміж дерев'яних рейок..
 п.с.2. А то певне перехід Львова від цісаря до совєтів...

Немає коментарів:

Дописати коментар