About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

20 вересня 2013 р.

Ляльковий світ у Львові

Цьогоріч мій улюблений фестиваль святкує свій маленький ювілей - 5 рочків. Кожної осені на цьому заході збираються майстри з різних куточків України, аби показати свої фантазії та вміння. Так-так, саме фантазії - без них жодне вміння не потрібне, адже щороку потрібно придумати щось нове. 
Ляльки були різноманітні - великі, маленькі, текстильні, порцелянові, модернові і в стилі ретро, а також ведмеді. Цього року ведмедів було мало. Печалька:( Сподіваюсь, що наступного року їх буде більше. Зате на цьогорічній виставці окрім іграшок були ще й картини "ведмежої" тематики. 
"Ляльковий світ" - це захід, по який не варто писати. Чому? Бо краще його відвідати і побачити все на власні очі. А для тих, хто не матиме нагоди це зробити - наступна підбірка фото. На жаль, я не можу втиснути в блог все, що мені сподобалось ( а сподобалось дуууже багацько), тому тут будуть найяскравіші, на мою думку, роботи.
Єдиним недоліком було те, що не всі роботи були підписані:(
Ось цих мишей я впізнала, їхні "родичі" були на попередніх виставках.
 А наступні панянки - явні солодкоїжки!
 А ця любить ведмедів, як і я:)
 Неймовірні ніжки ляльок вражали, як і взуття...
 Ну і різні дамочки, панночки та паннусі... Тут уже треба просто дивитись:)
 І знову ці неймовірні деталі!
Ляльки й справді були ніби з різного часу... Та всі по-своєму особливі і цікаві
 А ось цю можна розглядати довго.. Все просто нереально  - від мініатюрних чоловічків у ногах, до шнурівки корсету на спині. На мою думку - одна з найцікавіших робіт.
 Не оминути увагою і цю гейшу. До речі, квіти на гілочці завбільшки з сірникову головку:)
 Учасники та гості заходу.
 Були і такі ляльки. Великі і барвисті.
 А ця мені нагадала Звєрєва - ніби й цікаво, та вираз обличчя неприємний. Ну не люблю я Звєрєва!:)
 Панянки з різних епох.
 А що це - я так і не зрозуміла. Але дуже мило!
 Мої улюблені ведмежата - цьогоріч разом з поросятками та кролями витали на хмарах:)
 Обручі для чарівних панянок:)
З таким же була і організатор - пані Ірина, яка мені теж була чимось схожа на лялькову принцесу:)
Подія третій рік поспіль відбувається у Палаці мистецтв на вул. Коперніка - раджу відвідати!
п.с. А ці пані певне стомились. Як я їх розумію...

2 коментарі:

  1. Какая красота! Спасибо за шикарные фото! не подскажите когда проходит эта выставка))Часто бываю во Львове, хотелось бы воочие увидеть такую прелесть...Восхищаюсь мастерством авторов кукол!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Зазвичай восени, але то краще шукайте інфу в гуглі, вже в кінці серпня-на початку вересня є інформація про захід:) виставка насправді неймовірна!

      Видалити