About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

17 вересня 2013 р.

Осінь в горах

Побувати в осінніх Карпатах нам випало завдяки весіллю Нати та Андрія. Не знаю, чи зібралась би я отак просто в Яремчу на водоспад, та все ж завдяки збігу обставин я мала нагоду насолодитись осіннім карпатським ранком через об'єктив:) 
Дерева тільки починають жовтіти, поміж високою травою ховаються ягоди та гриби сонце ще по-літньому приємне, а небо набагато ближче та блакитніше, ніж у Львові...
 Всі події вихідних відбувались в готелі "Станіславський" , неподалік якого і знаходиться так званий Яремчанський водоспад.
З вікон у нас відкривався чудовий краєвид на гори. Хоч я і не є фанат гір, та все ж, якби я сказала, що мені там не сподобалось - то збрехала б..
Пройшовши хвилин 5 пішки ми спершу потрапили на маленький базарчик, де торгують різним сувенірним мотлохорм ( така собі карпатська версія львівського "вернісажу") - починаючи від горішків і закінчуючи кожухами та вовняними шкарпетками.
Поруч знаходиться відома ресторація "Гуцульщина". Чи то я виросла, чи вона справді змінилась, але на фото 2004 року вона виглядає зовсім інакше...
За рестораном знаходиться оглядовий майданчик. Щоправда фото з нього чомусь мене не вразили - краще спуститись до води і вже там "клацати". Нам пощастило - коли ми прийшли практично не було туристів, тож вдалось зробити кілька гарних кадрів. А потім приїхав автобус і ми пішли геть...
 До речі, на мості над річкою закохані чіпляють маленькі колодки, як це роблять в Києві, приміром, загадуючи спільні бажання. Ми того не робили. Очевидно:)
 П.С. А ще - там були "Енгрі бьордз" - такої версії даної гри ми ніде не зустрічали:)
 П.С.2. Ще раз дякую Наті та Андрію за можливість провести вихідні в горах. І ще раз вітаю - всіх благ!

2 коментарі:

  1. Фотозвіт про карпатські вихідні неповний. Нема фоток з номера ;-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. думаю, для тих фото треба окремий блог 8-)

      Видалити