About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

9 серпня 2013 р.

Десерт сирний

Цим десертом я повинна завдячувати Оксані Солук, адже це за рецептурою її "Лилівни", хоча я хотіла дещо іншого. Зрештою, в мене то вийшло.  Я мала домашній сир, який не мала куди пристроїти. Завдяки Оксані я доперла, що можна перетирати абрикоси:)
Найгірше, що масу розкладала по ємностях різного об'єму, тому мені тепер важко сказати, скільки ж в результаті може бути порцій:)
Хотіла зробити щось з категорії "Панна-котти", але без молока та желатину. Отож, що я робила і що мені знадобилось:

- 300 грам домашнього сиру (творогу)
- 4-5 столових ложок сметани (залежно від жирності сиру - чим сухіший - тим більше треба)
- півтори столові ложки цукру
- пакетик ванільного цукру
-15 абрикос
-пакетик швидкорозчинної галяредки ( "Доктор Трекер")
- трускавковий соус для поливки ( або ж інший фруктовий)


Збиваємо міксером сметану з цукром та ванільним цукром (або ж ваніліном), додаємо сир та перетираємо до однорідної маси (найкраще - блендером). Розділяємо масу навпіл. Розводимо в невеличкому банячку пів пакетика швидкорозчинної галяредки  та швиденько додаємо до сирної маси (загустає швидко). Акуратно розкладаємо масу по формочках так, аби займало половину ємності.
До другої половини сиру додаємо абрикоси та перетираємо блендером, відповідно розводимо галяредку, що залишилась, додаємо до маси, яка завдяки абрикосам стала помаранчевою і розкладаємо по формочках поверх білої маси. Відправляємо в холодильник на пів години. 
Перед подачею формочки опустити в гарячу воду, завдяки чому маса відійде від стінок і ви зможете викласит десерт на тарілку. Якщо десерт потрібен "на завтра" і ви не плануєте його викладати, а залишите, приміром, в скляних посудинках - можна не додавати желатин.
Я поливала зверху перевареною в цукрі полуницею, а зверху клала ягоди полуниці та розрізану навпіл абрикосу. Притрусила цинамоном (корицею), бо люблю той запах:)
Всім смачного!

2 коментарі:

  1. Надя, дуже апетино виглядає! Без сумніву, це дуже смачний десерт! Як, вірно сказати - гарні смаколики?)) Я полюбляю домашній сир, він завжди є в моєму холодільнику.
    Надя, а як стати читачем твого блогу? Не бучу такої функції...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та я за стільки часу так і не розібралась з настройками.... Тому й хотіла сконтактуватись з тобою, аби задати по тому кілька запитань...

      Видалити