About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

26 серпня 2013 р.

Вірменка, або місце, що непідваладне часу

Вчорашній день не пройшов намарно, оскільки я купила собі чергову книжку "за інтересами" віддавши за неї 15 грн. на "секонді". 
Гарне видання з покроковими рецептами 150 десертів до обіднього чаю. Думаю, ці ж 150 рецептів гарно підуть і на випічку вихідного дня або довгого зимового вечора. Одним словом, чудова книжка, хоч і на англійській - розумію 85% написаного, отже вона дійсно, "то шо нада".
Але мова в даному пості піде не про книгу добрих рецептів, а про кафешку, де завжди по-домашньому смакує випічка  (ну бо вона і є домашня). 
Це заклад з довгою історією, який багато років пахне свіжозмеленою кавою, пляцками та коньяком. Для мене це місце завжди віддає минулим, а також можливістю випити справжньої кави за смішну ціну. Тут з часом не змінюється нічого - все як завжди...
Так так, це "Вірменка" на вул. Вірменській, місце, яке знайоме вашим батьками не гірше, ніж вам. Ще коли я навчалась в універі, то ми пили там каву по 3-4 грн. Зараз ціни дещо піднялись, але все таки 10 грн за справжню каву то не так і багато, зважаючи, що "Американо" дешевше ніж за 18 не вип'єте.
Чому цей заклад? Ми гуляли містом, а коли приїздить моя мама - ми обов'язково щось купуємо, ну і відповідно ту покупку треба "обмити" і "засолодити". Я так і не зрозуміла, що удостоїлось нашого візиту цього разу (певне моя книжка), та все ж півкіло солодкого ми втоптали швиденько.
Три кави = 30 грн., вершки - 4 грн., ( мама з коліжанкою не хотіли такої моцної кави, як я), три келишки лікеру по 50 грам - 21 грн., солодке 10-12 грн. за 100 грам. Ми взяли 300 грам сирного торту ( ніжне сирне суфле на тонкому бисквіті) та 250 грам яблучного торту на листовому тісті. Взагалі то, я найбільше люблю там "П'яну вишню" та "Спартак", але першої не було, а друге - стояло в холодильнику вдома, тому вибір був очевидний.
 Можливо, комусь цей заклад "пахне" совдепією. Я не погоджусь - це просто кав'ярня з минулого, але вона живе сучасним ритмом, просто не зраджує своїм традиція - якості та душевності. Це місце - одна з візиток строї частини міста, і тут просто зобов'язаний побувати кожен, хто цінує справжню каву. До того ж, тільки тут можна поворожити на справжній кавовій гущі за всіма правилами. Цікаво, а що розгледіли в моєму горнятку ви? Буду вдячна за коменти з вашими версіями:)
 В цілому я люблю це місце, де торт важать на старих терезах, де в маленькому просторі живе хронологія довгого часу, а за невеличкими столиками завше знайдеться місце для відвідувачів:)

5 коментарів:

  1. Я поняття "зеленого" не маю як ворожити на кавовій гущі, але ота розмита гуща зліва мені нагадує якусь тваринку, що біжить. Чи то кінь, чи зебра, якщо дивитись збоку. Також бачу птаху, яка летить. А от справа ця цяточка в середині схожа на сердечко:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Моя мама двох півників побачила,а я ніц не виджу:)

      Видалити
  2. А мені чомусь схоже на даму з цигаркою у мундштуку) А ще на маленьке лисеня, яке щось винюхує)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дама з цигаркою - ознака, що в жовтні буде "Мафія-паті" :) а лисеня..гммм...цікаво-цікаво:)

      Видалити
  3. Больше про арт-составляющую "Армянки" здесь https://www.facebook.com/armjanka

    ВідповістиВидалити