About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

28 липня 2013 р.

Love. Львів. Літо.

Інколи мої знайомі з інших міст, зацьковані стереотипами та байками  про страшний Бандерштад бояться за мене, інші ж, які бачили багацько інших міст близького та далекого зарубіжжя щораз згадують про свої мандрівки при виді моїх фото на тлі улюблених вулиць, ті, хто живуть на півдні нашої країни тихо заздрять, іменуючи Львів "городом любві  і вєчьного празніка", моя бабця останні 55 років з сумом згадує те, що це місто так і не стало її, а мій чоловік ставиться до рідного міста як до порядку речей, а я ж, в дитинстві мріючи про старі вулички і життя в ньому, останні 9 років просто насолоджуюсь ним не залежно від часу доби та пори року...
У Львові літо... Спека, розпечений брук, квіти в вазонках, прочинені вікна, змучені сонцем, повідками та господарями цуцики на прогулянці, туристи, цікаві люди, морозиво з автоматів, розливний квас, шорти та благодатна відсутність комарів.... 
Львівські вечори сповнені жовтим світлом ліхтарів, "живою" музикою, пінним пивом та прохолодним вином, обіймами, поцілунками та любов'ю... 
Інколи варто просто поволі йти і спостерігати - за людьми, рухами, звуками... Відчувати подих міста та його настрій... 
Є міста де вихідні стають затишшям та пусткою після буденної біганини, у Львові ж навпаки - це час руху, танців, музики, посмішок та просто час щастя, чи можливо ви зі мною не погодитесь?
Вчора нарешті я таки зловила момент, аби пограти біля катедри на вуличному фортепіано. Йдемо,бачу- нікого немає, пусто - ні музик, ні глядачів. Ну, думаю, побринькаю трохи та й підемо. Сіла, почала награвати "Така як ти" і "На небі" "ОЕ". Зіграла, та й хочу йти. Чую, за спиною оплески. Мені стало дещо не по собі. Я навіть не думала, що за кілька хвилин збереться чималий натовп, який проситиме аби я зіграла ще щось... Я дещо фальшивила, оскільки  звикла до свого інструменту, але, здається, слухачі того не зауважили. 
Далі було "Ти втретє цього літа розцвітеш" Чубая і імпровізації. А потім підійшов той безхатченко, що грає мелодії з "Амелі" і попросив мене піти - як так, я ж йому бізнес перебиваю... Я не планувала його грабувати, тож встала і пішла. Було дивним, як за мною побігло кілька людей аби дати мені гроші. Кажу їм, мовляв, ви що, я собі просто пограти хотіла, в своє задоволення. На що мені відповіли: "Але ж ми вас слухали, нам сподобалось, візьміть, кави поп'єте собі". Бомжик напевне побачив в мені ворога номер один, який позбавляє його гонорару:) Кумедно вийшло, але скажу одне - моє фортепіано вдома звучить краще, навіть без овацій слухачів:) А гонорар пішов на келих улюбленого білого вина за здоров'я слухачів  :)
А біля Діани були танці, які теж зібрали чимало глядачів.. Рух, пристрасть, посмішки.. Танець.. В такі моменти здається, що Львів - це і є танець, сальса бруку і голубів, танго тіней і старих вуличок...
Хіба можна то всьо не любити?:)

7 коментарів:

  1. Дуууууже гарні фото!!! Дякую

    ВідповістиВидалити
  2. Фото ну дуже класні. Тільки я, як завжди на задньому плані... ото везіннячко)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. оу... обіцяю наступного разу виправитись:)

      Видалити
  3. Если Вы хотите провести время со своими родными и близкими, восстановить внутреннею гармонию, и просто весело провести время, я настоятельно рекомендую отправиться во Львов на Рождество! Он откроет себя изнутри и подарит Вам множество сюрпризов.

    ВідповістиВидалити
  4. Именно в этот день но только год спустя мы с сыном и подружкой были во Львове, знакомились с волшебством этого чудесного города, именно в нем я ощутила запах крови нации, и именно сюда я буду приезжать еще и еще...)))) Львов занял свое особое место в моем сердце)))

    ВідповістиВидалити
  5. А мы собираемся на рождественские праздники во Львов , говорят, там царит по настоящему праздничная атмосфера в эти дни. очень надеюсь, что именно во Львове сбудется моя рождественская сказка!

    ВідповістиВидалити