About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

8 липня 2013 р.

Філармонія. Віртуози. Міхновський.

Саме ці три складові були головними минулої п'ятниці. У філармонію я потрапила випадково - за день до того львівський "Локаль" люб'язно подарував мені два квиточки на заключний концерт  18-го сезону від академічного камерного оркестру "Віртуози Львова" під диригуванням С. Бурка.
Моцарта, якого виконували у першій частині концерту, я недолюблюю ще з часів музичної школи. Так що і цього разу "Концерт для скрипки з оркестром" викликав у мене бажання поспати. Не заснула я лише через те, що спостерігала цікаву міміку солістки-скрипальки  зі Швейцарії, Олівії Якобсон. Дівчина дуже емоційно відчувала те, що грала... Але львівські музикантки симпатичніші, як не крути :)
Було ще щось з класики, здається Гендель, але "Паладіо" Карла Дженкінса звучало крутіше... Взагалі то, ця музика писалась першопочатково для реклами діамантів, але в кінцевому результаті вийшов концерт для струнного оркестру, у якому поєднались джаз, етніка та класика. 
А в холі вже традиційно виставлялись художні роботи. Цього разу - картини львівського художника Сергія Міхновського. Дуже люблю його стиль - така собі кольорова мозаїка-калейдоскоп у якій класно виглядають як львівські панорами, так і креативні натюрморти.
Цього разу художник запропнував "Букетний квартет з котом" (минулого разу вона виставлялась ще без кота).
Цікаво, навіщо художник домалював кота???
Також був натюрморт, під яким гармонійно вписались три тітки під час антракту.
Мені сподобались тюльпани на цій картині...
Ну і «Серенада сонячної долини. Музична тінь сунички». Купа цікавих деталей  і дрібниць. у нижній половині картини привертає увагу, а от з якого твору ноти - я ще не знаю, але при нагоді награю їх...
 Вечір видався цікавим і своєрідним початком вихідних, на яких я багато чого побачила нового, але про то пізніше.
п.с. При нагоді, якщо десь буде виставлятись Міхновський - сходіть, не пожалкуєте!

Немає коментарів:

Дописати коментар