About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

7 липня 2013 р.

Літній пляцок

Якщо у вас є трішки вільного часу і бажання щось зробити самотужки - літні пляцки то найпростіший і найсмачніший вихід.
Все почалось з того, що я купила в "Арсені" акційну сметану. 
Дурна ментальність - бери, бо дешево. Насправді мені та сметана реально не була потрібна. Вона успішно простояла в холодильнику три дні. 
Так само три дні, на полицю нижче, пролежав пучок барбари (у Львові то називають румбамбар), який я щовечора діставала, збиралась щось з ним робити, а перед сном клала назад до холодильника так  і не почистивши.
В суботу, себто вчора я таки почистила патички, таки дістала сметану і таки вирішила щось пекти.
Традиційно пляцок з барабарою печеться на пісочному тісті з затертим тим же тістом верхом. Зайвого маргарину чи масла в холодильнику не було, тож в дію пішла сметана.

Отож, що мені знадобилось:

-банка сметани(плаастикова, грам 350-400, в мене було "Простоквашино");
-3 яйця;
-півсклянки цукру;
-склянка-півтори борошна ( то вже як тісто візьме, все від сметани залежить);
-розпушувач( брала пів пакетика "Доктор Трекер" чи шось в тому дусі. Сода в даному випадку дасть запашок);
-барбара на начинку (можна замінити яблуком чи твердими абрикосами);
-трішки рідкого варення - мала полуничне.

Вмикаємо духовку, аби поки готувалось тісто вона нагрілась. Яка температура? Десь 180-200, в мене градусник зламаний, на око печу:)
Два білки відділяємо від жовтків і збиваємо з 2 столовими ложками цукру до тугої піни. Відставляємо в холодильник.
До двох жовтків добиваємо ще одне яйце, досипаємо цукор і збиваємо міксером. Потім туди ж додаємо сметану і далі збиваємо. До маси додайте борошно з розпушувачем і збийте до однорідної маси, яка б по густоті нагадувала домашню сметану.
Форму змастити маслом і посипати сухарями або борошном. Вилити тісто у форму. Зверху трохи змастити рідким джемом ( якщо не мастити - тісто буде більш крихке, а отже не завариться, як то вийшло в мене), посипати різаною начинкою і залити білками, що були в холодильнику.
За 45хв.-1 годину можна діставати. В ідеалі смачно з морозивом. Такого в хаті не виявилось, тож третину заточили відразу теплим. Ще третину ввечері з батьками.
Тож мені важко сказати, який він на другий день... Відмокне чи ні - не знаю, бо третю третину теж успішно стоптали:)
п.с.1. щоб білки краще збились треба додати пучку солі  і трішки лимонного соку.
п.с.2.до тіста можна додати трохи ванілі, або ж  начинку посипати корицею - поєднувати одне з другим не варто.

Немає коментарів:

Дописати коментар