About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

4 липня 2013 р.

Деканат

Саме з такою назвою можна знайти кафе-піцерію по вул. Дорошенка, трішки вище від головної пошти. 
Ми б туди не пішли, якби не "Супердіал". Ну що сказати... Якась така пічялька... І таке розчарування.. 

Отож: заклад типово студентський, тому все просто і без особливих старань. Ми сиділи в залі "Бібліотека" - єдиному, де більш-менш працювала витяжка і не чулось кухнею та куревом (ми б сіли знадвору, але кількість транспорту не додала б комфорту  і свіжості повітря). Стеля і стіни зроблені з натяком на читацькі формуляри, книги та ящички з картками. В шухлядах можна взяти погортати журнали та іншу періодику далеко не уніврситетського характеру:)
Меню пропонує салати, холодні та гарячі закуски, закуски до пива, піци та десерти. Є коктейльна карта з доволі помірними цінами.
 Меблі з дерева - дубові стільниці  і букові крісла. До речі, столи дещо завузькі, якби нас сиділо четверо, то не було б де подіти саму піцу:)
Офіціантка трапилась якась розгублена. Вона навіть толком не знала що є в меню, адже коли я замовляла піцу "Чотири сири" і показала пальцем на кальцоне - вона сказала, що та піца закрита,а  відкритої такої нема, хоча кількома рядками вище була відкрита. Але про то згодом.
Отож, за умови "Супердіал" ми мали знижку 50% на всю піцу і розливне пиво. 
Ми спершу взяли два по 0,5 "Старопрамен" по 12 грн. за кухоль. От не впевнені ми були до кінця. яке ж пиво нам принесли.. В таких випадках напрошується єдиний висновок - бери розливне найдешевше, його тобі налиють в будь-якому випадку. ТОму друге пиво Андрій взяв "Чернігівстке" за 9 грн. 
Замовлили одну "збірну" піцу, до складу якої увійшов подвійний сир, помідори, салямі і кукурудза. Ананасів на господарці не виявилось :( Щодо сиру - по меню було написано що до піци йде моцарелла. Дивно, але тут я вперше таке прочитала. До жодної піци не входив "Гауда" чи такий звиклий "Голандський" твердий сир. При всій моїй любові до моцарелли я її тут просто не помітила, адже піца була затерта звичайним "Російським" (судячи з відсутності "тягучки " і жовтого кольору), хіба б тут використовували якусь ну дуже особливу "Моцареллу"...
 Основа тоненька, тісто смачне, але соус... Тихий жах - водянистий кетчуп створив ефект розмоклого коржа від якого ефектно відпадала начинка... І власне від соусу був дивний присмак, а ще - здавалось, що піца зверху полита олією...
На такий корж варто було б дати мінімум тої суміші, аби хоча б віддалено зберегти хрумкість тонкого коржа.
 З'ївши кілька шматочків мені взагалі здалось, що сир тут був кількох сортів... Така піца обійшлась в 42 грн.
Друга піцца "Квадро формаджі", або та, що має в складі чотири сири. Кухар невідомо нащо знов змастив корж кетчуповою масою, щоправда цього разу дещо менше...
Як обіцяло меню,  до складу мали входити моцарела, фета, горгонзола і ще якийсь сир  я не запам'ятала). Не знаю які сири входили, але вони були на смак "не альо". 
Я не знаю які слова підбирати в даному дописі, аби описати своє розчарування тією піцою... "Супердіал" обіцяв справжній смак італійської піци, я уявляла, як тягнутиметься сир, як буде пахнути середземноморськими травами соус і як хрумтітиме корж тонкої піци...  Не було Італії...
 Коротше кажучи, задоволення ми отримали мало... Хіба Кошель від пива, і то, так і не знаючи, яке ж він пив...
 Зі знижкою за дві піци і три пива ми заплатили 66 грн.. Те, що я туди не піду навіть зі знижкою 70% то факт...  І не знаю, чи тому що виросла з того віку, коли мені всерівно що робиться в закладі, чи тому, що люблю нормальну їжу, а ще - коли назва страви їй відповідає.
Моє побажання закладу: налаштуйте систему витяжки, бо не дуже приємно сидіти, коли навколо обмаль свіжого повітря і робіть інакший соус до піци, а то її просто неможливо їсти...
З позитиву напевне тільки чистий посуд, чиста вбиральня ( до речі, в туалеті з витяжкою та освіжувачем все гаразд). А, так, ще кран в туалеті - якщо його сильніше відкрутити, то вас просто обляпає водою, оскільки струмінь вдаряєтсья в стінку умивальника...
П.С. Цікаво, в якому ВУЗі вчать ось такій мові???
 Для необізнаних поясню, що "самий" - то з російської, а в нашій мові є частка "Най", тобто бібліотека має бути не "сама велика", а "найбільша". І відколи брЕтанський пишеться через "Е"??? Країна поки ще БрИтанія...
П.С.2.Якось не затишно в тому закладі, ну прямо як в деканаті, куди тебе викликали читати нотації....

4 коментарі:

  1. Блін, ти вже можеш нарешті збитись з тих дебільних дописів і обсирання закладів? Ольга Фреймут недороблена. Люди будуть думати, шо ти в цьому житті нічого не робиш, тільки по ресторанах шастаєш. Не ображайся за різкий коментар, але то вже реально якось так виглядає по-дурному. Ти не є ресторанний критик і намагання такою бути і обсирати всі підряд заклади Тебе не красять...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Слухай, а тобі там сподобалось??? Ти б туди ще раз пішов??? Бо я точно ні, і знайомих мені моїх шкода,яку туди попадуть... А для людей, які багато думають - скажу, що я, взагалі-то, працюю повний робочий день, роблю хатню роботу ( готую, прасую, прибираю), маю кота і чоловіка, граю вечорами на нервах і фортепіано, а також малюю і роблю різні штучки "хенд-мейд". Я не відношу себе до критиків - я просто пишу блог про те, що мені подобається, а що ні! В тому то і штука, що я дивлюсь на то не як критик, а як пересічний відвідувач, який платить гроші і хоче щось відповідне на ті гроші отримати!
      П.С. Як ти висловився "обсиранням" я займаюсь не всіх закладів, а тільки тих, що мені не подобаються!
      П.С.2. Визнай, що піца тобі не сподобалась, особливо сирна!!!
      П.С.3. Ти, чомусь, як десь ідеш то хочеш гарно провести час, а не марно викинути гроші, скільки б їх не було - 12 грн. за пиво, чи 100 грн. за вечерю!

      Видалити
  2. Надю, молодець! Так тримати!!! Сфера обслуговування має бути на високому рівні. Тож ті, хто у ній працюють -- мають старатись. Завдяки Тобі можна чітко зрозуміти, куди і на який заклад не варто витрачати свій час та кошти!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за розуміння, просто інколи так прикро, коли чекаєш одного, а отримуєш зовсім інше! На жаль мені, як пересічній відвідувачці, не завжди щастить з офіціантами чи якістю кухні, але є й багато приємних місць, куди хочеться приходи ще і ще.

      Видалити