About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

28 липня 2013 р.

Бульбочка фарширована "по-Радехівськи"

Даний рецепт - заслуга мами моєї коліжанки Нати, пані Наді Савчук. Коли ми жили в гуртожитку Ната часто привозила таку бульбочку, а я так хотіла навчитись її готувати, але була одна маленька проблема - спеціальний інструмент. Так, так - є така спеціяльна штучка-свердлик для роблення отворів у картоплі. Коротше кажучи, треба було мені 6 років, аби таки обзавестись тим чудом техніки:) Без нього, на превеликий жаль, ніц не вийде :( Та штучка коштує кілька гривень на Краківському, де продають різні штукенції для нарізання, шинкування, шаткування та т. п.
То всьо вступне, а тепер по суті. Рецепт Натиної мами дещо інакший, але я його дещо переробила під свій смак а також під те, що було під рукою. В пості я писатиму свій рецепт, а в дужках - як робить Нати мама ну і Ната тепер для свого Андрія:)

Отож, я брала :
- 12 невеличких картоплинок
- одна молода морквинка
- одна більшенька цибулька
- 150 грам свинини
- 1 яйце
- чайна ложка майонезу 
- сіль, перець, духмяний перець, гвоздика, пажитнік (він же фенгурек), коріандр (зерна)
- 2 стиглі помідори 
- чайна ложка магазинного кетчупу
- 2 столові ложки домашньої сметани з гіркою (магазинну не беріть, як не маєте домашньої - взагалі то не готуйте, бо від магазинної хіба кислоту дістанете і звурджені кавалочки)
- 100 мл води

Картоплю помити, почистити і спеціальним вищезгаданим свердликом зробити отвори. Спіральки які лишаються не викидати - воно тушкуватимуться з усім рештою, і будуть такі ж смачні як і сама бульбочка.
М'ясо і пів цибулини перемолоти на м'ясорубку, пів морквини натерти на дрібну терку. То всьо змішати з додаванням яйця і ложки майонезу (теоретично фарш має бути як на пельмені, але в мене була вирізка без жодного натяку на сало, і для того, аби фарш не був сухий я власне й додала моркву та майонез).
Далі готуємо соус до заливання того всього на час тушкування.
Очистити помідори від шкірок, додати до них 50 мл води і поставити тушкуватись.
 Як вода почне кипіти - потиснути помідори. Я для цього використовувала товкачик для вареної картоплі. 
Далі додала порізану дрібно пів цибулини та натерту на крупну терку пів морквини. 
Долила ще 50 мл води. 
Вкинула горошину духмяного перцю, одну гвоздичку, кілька зернин коріандру, пів чайної ложки пажитніку (Нати мама робить просто - додає томатну пасту, але в мене її не виявилось, бо я, як кажуть "нє іщю льогкіх путєй" :) ).
 Як то всьо стане кипіти - додала сметану і зняла з вогню. Вимішала до однорідного стану і додала чайну ложку кетчупу (якби помідори були домашні - я б того не робила, а так вони з "Арсену" без особливого натяку на натуральність і ароматність).
Нафаршировані фаршем бульбочки разом з серединками-спіральками та кульками-фрикадельками з фаршу, який не помістився у картопельки, заливаю підливкою-соусом, накриваю (фольгою, бо те, в сому я пекла не мало кришки) та відправляю на 40 хв-годинку в розігріту до 220 градуссів духовку.  
Як почало кипіти - зменшила вогонь і лишила десь на півгодини мліти. Потім відкрила і ще хвилин 10 воно пеклось відкрите. Про готовність дасть чути запах. на всю квартиру було чути:)
Перед подачею можна декорувати листям салату та посипати тертим сиром.
Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар