About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

27 липня 2013 р.

Томатні галети а-ля "Марія"

Кілька днів тому зайшла мова за галетне печиво та за любов до печива "Марія" яке ненавидить моя мама, далі була картинка де печиво має відбитки мережива, а  потім кілька кулінарних блогів де я  знайшла цей рецепт. Ну не зовсім такий, тому я його дещо пере- робила.
Отож, дані печенюшки при меншій кількості спецій зможуть споживати навіть ті, хто на дієтах, а при більшій кількості - ті, хто любить пиво в прикуску до нього. Хоча в ідеалі - воно пасує до бульйонів чи супів, або ж як крекер до намазок чи як основа для канапе. Отож насправді все просто. Вам знадобляться:
- 200 мл томатного соку (я просто купила маленький "Садочок" з трубочкою)
- 2 столові ложки олії
- 1 столова ложка цукру
- дрібка солі
- сода на кінці чайної ложки
- борошно ( то вже скільки вбере, в мене пішло трохи більше, ніж 2 склянки)
- трішечки лимонної кислоти
- 3 столові ложки спецій - сухий кріп, базилік, прованські трави або щось, за вашим смаком. Комбінувати трави не варто - не буде того єдиного, особливого аромату

В глибшій мисці змішати сік з олією, додати цукор та сіль, всипати сухі трави.Поступово додавати муку, до якої домішати соду (гасити оцтом не потрібно!) та лимонну кислоту. В результаті має вийти еластичне тісно, яке не буде липнути до рук. Розкатати дуже тоненько, витиснути формочкою кружальця, які обов'язково потрібно в двох чи трьох місцях проколоти виделкою. Викласти на застелену пергаментом дечку і поставити в розігріту до 200-220 градусів духовку. Якщо потрібні основи до канапе - то тримати 5-6 хвилин, тоді вони будуть м'якші, якщо ж печенька-галети до зупи чи пива - то 9-10 хвилин. Гарячі печенька викласти на сито чи решітку, а як остигнуть - бажано скласти в ємність, яка закривається.
 Виглядають просто, але на смак оригінальні. Я дала ще трохи духмяного перцю. Ну не зовсім трохи.. Так сипнулось - то в мене вони досить таки пікантні, і зовсім не дієтичні:) Смачно з маслом і тертим сиром. Чесно:)
В мене вийшло приблизно 40 штучок. Думаю, добре було б їх не витискати, а різати смужками.. Ну і спробувати додати тертого сиру до тіста, хоча, очевидно, то буде вже зовсім не галета, а новий рецепт:)

Немає коментарів:

Дописати коментар