About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

19 червня 2013 р.

Lviv. Jazz. Love.

Для мене червень у Львові справді асоціюється з цими речами. Любов'ю до джазу, до вечорів у місті, до часу з запахом липового цвіту, до довгих теплих вечорів і цікавих подій.
Дещо про минулі вихідні можна подивитись тут, але ще, була музика, люди, небо і просто львівське літо...
На сцені, що на площі Ринок лунав джаз. Під ввечрі - у виконані Джамали (ото я олень - йти на концерт з тим фотиком, що без зуму!!!)
 Там було досить таки людно, і не тільки людно, адже джаз прийшли послухати і "брати менші":)
 Цей красень поводив себе дуже чемно, і ще, мені здалось, ніби рухав язиком в ритм музиці:)
А цей вуйко весь час когось знимкував зі свого вікна... А потім уважно розглядав свої роботи...
Може він фотографував ось цю слухачку? З її розмови було відчутне явне обурення, на що чи на кого я не дізналась, бо захотіла морозива...
 Морозиво з більш-менш натуральним смаком роблять навпроти входу у вірменську церкву. Кажуть, ніби то справжня італійська технологія. Не знаю що там з технологіями, та смак мені направді подобається, а вибір ще більше... тут кожен знайде щось для себе - полуничне, апельсинове, бананове, ананас, диня, фісташка, мигдаль, бейліз, тірамісу і ще багато-багато інших - я ще всі не встигла спробувати. Моє улюблене - фісташкове...
 Цього разу пробувала манго. Як для мене - дещо засолодке, та все ж смачне. Одна кулька вартує 9 грн., 2 - 16грн., і т.д. Морозиво можна з'їсти за столиком в закладі, або ж хрумтіти по дорозі,як  це зробила я.
 У вечірню пору місто нагадує старі діафільми - заповільнений рух, майже повна відсутність автівок, багато пішоходів.
 На проспект Свободи потихеньку опускалась ніч...
 Підприємливий астроном вирішив розважити перехожих.
 Щоправда, не знаю на що вони дивились - місяць був дуже навіть посередній, щоправда коли стемніло - навколо нього створився ніби ореол жовтого кольору...
Проспект готувався до сну...
 Дзюрчав колискові оперному фонтан...
 Таке солодке для багатьох туристів місто йшло до сну
 Ми теж пішли. Вирішили йти пішки. По дорозі купили дешевих полуниць, а поки дійшли додому - було геть темно.
  Всім надобраніч!

Немає коментарів:

Дописати коментар