About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

30 червня 2013 р.

"Львів на тарілці" та андрути

До мене в гості приїхала мама, а приїздить вона тоді, коли є на що подивитись. 
Цього разу її відвідини припали на час проведення ІІ гастрономічного фестивалю "Львів на тарілці".
Описати в двох словах - то можна сказати, що було багато всякого їдла, багато цікавих людей і багацько різних заходів.

У одному з таких я брала участь. То був конкурс андрутів (вафельних перемазанців). Довго вагалась з яким рецептом іти. В результаті все вийшло доволі спонтанно, але судячи з того, як ми напередодні з'їли половину конкурсного андрута -  смачно.
Мій андрут був дещо нетрадиційний, без какао і згущеного молока, а натомість зі сметанним кремом на лимоні з карамелізованими горіхами.
В журі сиділи різні цікаві люди.
 Особливо було приємно, що дегустували то всьо такі люди, як Ю. Винничук ("Груші в тісті" - мій улюблений збірник).
Також був пан Дзиндра (його батько - автор левів перед ратушею, а він сам - митець, керівник арт-музею на Валовій)
А ось ця пані (я не запам'ятала як її звуть) - зауважила, що саме мої андрути нагадали їй смак дитинства:) Мені то було дуже-дуже приємно!
Також був представник CNN з Туреччини якого дивувало все те, що відбувалось навкруг
Ну і інші люди - керівники ресторацій, шанувальники галицької кухні і всього , що з нею пов'язане.
Кожен з учасників мав представити свої андрути, розповісти про приготування .
Перше місце залужено ( не побоюсь того слова) дістався Оксані зі "Спіжарки" (ніяк не допишу про її кафе - воно мені таке приємне і миле, що ніяк не доповню пост про нього якісними фото, а то з телефону щось не те..). Її андрути були за рецептом бабці. На вигляд були класичні, а тому навіть не потребують зайвих коментарів:)
Ну а це ми удовх (логічно :) )
Доречі, потім Оксана брала участь у майстер-класі Даші Малахової по приготуванню страв галицької кухні. 
 Як ви зрозуміли, спонсором був "Панасонік" :)
Готувала Оксана помідорову зупу. Я, на жаль, не потрапила на дегустацію, бо ми пішли в "Кумпель" пити пиво, але я й так знаю, що Оксана дуже добре готує:)
Поки тривав майстер-клас - нагороджували переможців і учасників. Всі учасники отримали грамоти від "Клубу галицької кухні" та медалі від п. Дзиндри з емблемою клубу.
На фото я з двох частин:) верхня на фото, а нижня - на екрані:) а Винничук вже приступив до готування...
Далі - трохи фоток з фестивалю.  Доречі, в дворику ратуші продавали всіляки сири та інші смачні штуки з сіл Карпат, Франківщини, Львівщини. Все можна було дегустувати.
Оці тітки продавали класний сир
А ще - у великому казані варили козацький куліш. Хоча я по смаку не впевнена що то був куліш - було смачно, але коли моя мама то купувала то навіть толком не спитала що то. Тому вважаємо, що то куліш:)
Це нам кріпець різали до кулішу.
Було багато меду та напоїв з нього, вощини, горішків меду і ще всілякого..
На площі Ринко всі їли. Сидячи, стоячи.. Навколо постійно щось грілось, варилось, шкварчало..

4 коментарі:

  1. Цю пані звати Ірина Котлобулатова і вона є найавторитетнішим дослідником Львова

    ВідповістиВидалити
  2. В цьому році, якраз на той час була у Львові. Дійсно, було дуже цікаво! Але на конкурс андрутів не встигла прийти, тому с задоволенням роздивилася Ваші фото! Дякую!
    А у гарних тіток ми накупили цілий пакет сиру...))) Ото вже смакували!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наступним буде свято кави - теж цікаво, приїздіть обов'язково! ну і на свято сиру і вина в жовтні:)

      Видалити