About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

20 червня 2013 р.

Дещо більше, ніж просто спагеті...

Напевне багато хто зі мною погодиться, що є люди які готують у двох варіаціях: перша - то коли купують спеціально продукти на наперід задумане меню. а друга - то коли готують з того, що завалялось в холодильнику/комірці/шафці...
Цього разу я відносилась до другої категорії. Коли вечерю треба зробити швидко і з того, що є під рукою.
Коли я минулого тижня розморожувала холодильник, то знайшла там кілограмовий шмат м'яса (то був добрий базарний ошийок), який добряче залежався... Тож я його вирішила розморозити і щось з нього зготувати. З половини вийшли котлети. Ще частину я порізала на відбивні, а два шматочки нашпигувавши часником заховала в холодильник. Відбивні  я так і не зробила. За день лежання того мнєса в холодильнику я так ніц і не придумала, тому вирішила то всьо посолити, поперчити, дати трохи карі, поцукрити і залити вином, поки не придумаю шось путнє.
Стояло то всьо щастя в холодильнику днів три...
І тут, коли одного вечора мені треба було щось придумати, а в магазин чи на базар йти не хотілось я згадала про той "винний" ошийок.. Отож, вам буде потрібно:

- 200-300 грам м'яса, попередньо вимоченого в маринаді ( сіль, перець, карі, цукор, часник( шматочками), вино) - не мусово тримати то три доби, як вийшло в мене, хоча смак був цікавий;
- великий помідор ( бажано без шкірки) - можна також взяти перцю болгарського - половинку, і кавалок морквочки;
- пригоршня дрібно насіченої капусти - підійде як пекінська, так і звичайна, але головне щоб молода, аби листя не було твердим;
-  можна взяти пару печериць ( в мене вони просто були....);
- трохи кропу і зубочок часнику;
- 2 столові ложки соєвого соусу, сіль, цукор.
Я взяла ті два шматки, що були на відбивні, трохи відбила їх, і порізала на смужки розміром 2 см. на 6 (ну десь так). На розігріту пательню налила олії - достатньо, аби шматочки мняса були трохи покриті. М'ясо перед тим, як смажити раджу промокнути серветкою. Отож, в пательні олія гріється. Чищу часник і з допомогою часникодавки витискаю в гарячу олію. 
Далі в пательню слідує м'ясо. Підсмажую до утворення шкірочки.
Поки смажиться - ріжку капусту ( якщо є морква - то спершу моркву, а лише потім капусту). Перевертаю м'яско і закладаю зверху капусту. Закриваю кришку і берусь за помідори. Ідеально шкірка зніметься, якщо його помістити в киплячу воду на хвилину.
Очистивши помідор - перемішую мнясо з капустою, доливаю трохи води і закриваю кришкою аби тушкувалось. Тим часом ріжу помідор і він теж відправляється до компанії  під кришку.
То всьо тушкується хвилин 13-15, далі додаю соєвий соус, трохи солі, трохи цукру, вимішую і ще трохи тушкую без кришки, аби то всьо було трохи сухіше - Кошель не любить жирного.
Паралельно з готуванням м'яса я варила спагетті - вони завше в мене є.
 Готові спагеті викладаю гіркою-гніздом, зверху з допомогою перфорованої лопатки (аби стік зайвий жир) накладаю м'ясо з овочами. Посипаю кропом. А потім фотографую і їм:)
Використання цибулі дасть солодкавість - тому, якщо ви її хочете - додайте до іншої страви...
А цей варіант - набагато простіший. Ми інколи купуємо кури-гриль, Андрій їсти лапки, я крила, а біле м'ясо чомусь лишається. Тому я просто на пательні підсмажую його з помідорами і печерицями ( можна також з персиками, абрикосами чи шматочками ананасу), додаю сметани та магазинного кетчупу ( домашній ще не накрутила :) ), солю, перчу, трохи базиліку і вперед на спагетті!
Зверху затираю сиром і посипаю кропом.
Це напевне найпростіше, що можна придумати. Аналогічно можна використати м'ясну нарізку, що залишилась після якихось гостей - ковбаса з шинкою теж незле йде...:)
П.С. Нормальні люди на ніч мучного не їдять, тому ви можете собі таке на обід зготувати:)

Немає коментарів:

Дописати коментар