About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

15 червня 2013 р.

Фраєрка

Так вийшло, що минулої суботи під час фотопрогулянки з Лідою нас застав дощ. Тобто не зовсім застав - скорше догнав. Ми шукали підходящі зелені місця для фотографування, чули, як десь далеко гриміло. Але не надали тому особливого значення, а вирішили випити чаю з тортом. Знайшли підходяще місце,  тільки сіли - почалась злива.
Я люблю коли йде дощ. А мені  в той час або сухо в ноги, або ті ноги в гумаках... Цього разу мені було комфортно і я з задоволенням спостерігала...
Злива тривала рівно стільки, скільки ми їли торт. Потім все скінчилось, повітря наповнилось свіжістю, а ми пішли на трамвай.
Оскільки Ліда колись працювала в цих краях, то ми зупинили свій вибір на знайомій їй кондитерській, що по  вул. Глибокій, 16, під назвою "Фраєрка".
Маленька кондитерська на розі будинку. Через накриття над столиками надворі навіть не помітила вивіску. Назву потім знайшла в неті :).
Знадвору стояло 6 чи 7 столиків, загорожу прикрашали калачики, всередині на кожному столі була квіточка ( то явний плюс - клієнтам то завше приємно).
Заклад має три зали, оформлено то всьо за проектом Олега Домарадзького кілька років тому у типовому стилі галицької кондитерської. Затишно, але мало свіжого повітря... Ідеально для побачення, але за умови що нікого крім вас не там буде. В останній залі є серванти з цікавою порцеляною. 
Ми обрали столик надворі - повторюсь, але це так приємно спостерігати, як люди тікають від дощу, як падають великі краплини на сухий брук і як дуються бульки на калюжах, як вздовж бордюрів течуть потічки води...  Спостерігали ми під супровід ройбушу та "Спартака". 
 Зіткнулись з традиційною неуважністю офіціантки, яка замість одного шматка торта принесла два. Мені вони просто б не вмістились, тому ми відмовились (логічно)і порадили дівчинці бути уважнішою...
Взагалі, вибір випічки великий, але мій торт мене, на жаль, не потішив - я його дуже хотіла, але, як на мене, він був аж надто свіжий і ще не встиг просочитись кремом, тобто крем смачний, тісто смачне, але купи якось не в'яжеться, бо ще не встигло зв'язатись:)
  Ну або ж не постояв у теплі, а  відразу потрапив до холодильника і масляний крем просто застиг... Ціни на торти від 10 до 20 грн. за 100 грам. Є ще інші десерти - пахлава, якісь тістечка, нетрадиційна п'яна вишня - себто дуже навіть мила, і, як сказала Ліда, смачна, та все ж дещо інтерпритована.
 З гарячих напоїв - чай, кава, латте і т. д., з "не гарячих" - слабенькі і не дуже. 
Дивно, що для чаю принесли горнятка, що більше пасують  під "американо" з традиційною кавовою емблемою "Джуліуш Майн"  - а як же пузаті горнятка для чаю?
 Низенькі такі, ширшенькі і з дещо тоншими стіночками? Кожна порядна пані такі має, бо ж не всі гості каву можуть пити... 
Сподобалась наявність десертних ножів і виделок (не люблю їсти чайною ложечкою, хоча багато закладів міста настирлива приносить саме їх)..
В цілому ми посиділи на 36 грн. - мені було навіть дивно, оскільки мій кусок торта був чималий, а кондитерські ближче до центру мають суттєво вищі ціни...
"Фраєрка" доволі якісно заховалась у вуличках "нового світу", можливо, я колись відшукаю її для дегустації фруктового торту з вершковим кремом чи яблучного штрудля, але то іншим разом..

Немає коментарів:

Дописати коментар