About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

19 квітня 2013 р.

Новий "Ноїв ковчег"

Там, де колись були "Квіти на руїнах", були розцяцьковані стіни, а на терасі стояли застелені темно-зеленими скатертинами столиками зробили цього разу вже "офіційне" продовження сусідського закладу "Ноїв ковчег" (який, доречі, теж поремонтували і побілили).
Оновлений заклад тепер пропонує ще й заходи від тої ж таки "Дзиги", відокремлений зал для курців і, як  я прочитала на одному з сайтів, має атмосферу як колишній бар "За кулісами", що був над філармонією.
А тепер по порядку.

Заклад змінився. Справді, але не можу сказати що в кращу сторону:
 - запах диму від курців з тераси добре відчувається при кожному відкриванні дверей;
- в залах дуже відчутний запах кухні, і чомусь зовсім не пахне кавою (хоча листівка, що висіла біля столика на стіні акцентувала, що запах кави кращий ніж запах сигарет);
- інтер'єр якийсь недопрацьований - надто голі стіни. Чому б не зробити там якусь фотовиставку, як, приміром, в "Дзизі"? Фото висіли тільки на терасі, але там сиділи тьолочки і пили пиво - виглядало якось так дешево і примітивно, що настрій погіршуваввся...
- кухня могла б бажати кращого - те, що я замовила вкрай підіпсуло мій настрій..

В кращу сторону змінилось:
-офіціантка виявилась привітною і швидкою;
- в туалеті пахло чистотою і був папір та рушнички, хоча сам вигляд вбиральні... Ех... Совдепія, совдепія... Напевне не зосталось сил після ремонту закладу доробити ремонт і там, але то таке, головне що чисто..
- якість дерунів незмінно на висоті. Вони мені там і колись подобались - гарно просмажені і без надлишку олії.

Андрій пив "Львівське"(0,5 за 15 грн.) з дерунами зі сметаною (25 грн) - порція гарна і смачна... Як я шкодувала, що теж їх не замовила!
 Я ж замовила за 40 грн те, що назвали "Мішанина з птиці і овочів". до складу входили рис, курка, перець, помідор, цибуля, сир і зелень. Дуууже мене розчарував як смак, так  і подача.
На тарілку наклали відвареного рису, зверхуна нього пересмаженої цибулі і місцями пересмаженого болгарського перцю. Потім - біле куряче мнясо ( от я так і не зрозуміла, варене воно було чи приготоване іншим чином - воно було ніяке), шматочки помідора (зі шкіркою!!! Чому б його було попередньо не ошпарити і не очистити від шкірки???), все це було затерте твердим сиром і присипане кропом. Для адекватності смаку довелось то всьо перемішати. Цибуля ( хоч  я на відміну від Андрія ставлюсь до неї лояльно) мене взагалі добила - тільки дала гіркоту, а ніяка курка, з таким же ніяким на смак рисом, нагадали мені шкільну їдальню...
Можливо, якби кухар використав ще хоча б яусь приправу крім солі - все було б краще... Невже заклад не може дозволити собі придбати кулінарні кільця і подавати страву в належному вигляді??? Реально, то виглядало так, ніби страву зготували з того, що лишилось! Можливо, якби то всьо було якимось чином запечено в горщику, чи в якійсь маленькій братванці - було б краще... А рис з мікрохвилівки... Ех...Розчарування...
В залі крім нас потім була дівчинка, що замовила сирник і чай-каву.. Їй теж принесли швидко. І, здається, вона від того отримала більше задоволення, ніж я від рису...
 Можливо, я колись ще зайду в цей заклад на деруни, але не більше... Хіба б кухар навчився готувати.. Прикро, щиро прикро....


Немає коментарів:

Дописати коментар