About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

11 квітня 2013 р.

Арт-буфет

Декілька днів тому  відвідала один з чергових львівських заклаідв, що в центральній частині міста. Кафе відкрилось не так давно, напевне тому і ціни адекватні, і порції тішать, і приміщення виглядає охайним.
У провулку Крива Липа (бічна Дорошенка), якраз навпроти "ХІТ-кафе" і знаходиться "Арт-буфет".
Приємна офіціантка, багато вільних столиків та квіти на підвіконні ( а там було багацько орхідей) залишили мене там.
В меню є закуски, основні страви, десерти, напої на різні смаки, коктейлі, окреме сніданкове меню. Саме меню зроблене як скрап-бук з різних ретро-штучок. 
Взагалі, дизайн закладу - осучаснене ретро. Місцями надто гламурне, місцями виконане в типовому "шеббі" - з потертостями і патиною, але в цілому затишний  і такий, що настроює на настрій вдалого побачення:)
Я, чекаючи Кошеля, випила "американо" з цукеркою, а потім замовила салат "Цезар" (приблизно 27 грн) 
 та деруни зі сметаною (14+4).
Це все я доповнила білим молдовським вином. 





Мене дуууже потішили чисті келихи, без розводів, засохлих краплин води та білих кіл на нижній частині. 

Прикро, але мало закладів сьогодні пропонує напої в справді чистій "тарі".

Андрій взяв пиво (15 грн, "Стелла..") 
 та пательню з куркою  (37 грн).













Пательня його розчарувала - просив у офіціантки без цибулі. 
Вона певне це недочула, або забула...
Мої деруни мене не розчарували, можливо тому, що я їх ще від обіду хотіла...

Десерту ми не брали, бо я наїлась і він мені просто не поміщався. Кошель випив два пива і десерту просто не захотів ( на десерт я туди прийду з Катрін:) .

Якщо оцінити позитив:
+ гарні ціни
+ затишний і чистий інтер'єр
+ приємне обслуговування
+ цікавий дизайн вбиральні
+ небагато відвідувачів
+ приємна фонова музика
+ гарні орхідеї на вікні:) 

+ чистий посуд
+ зручне розташування

Якщо негатив - то навіть не знаю що сказати.. Здається мені, що офіціантка про цибулю просто недочула ( звичний людський фактор).. Хоча на наступнйи день Андрій і сказав. що моя домашня вечеря смачніша, та все ж, я зайду в "Арт-буфет"  ще раз на десерт, бо мені там всетаки сподобалось.

1 коментар:

  1. Приходьте ще !!!!!
    ми вже є на Facebook https://www.facebook.com/LeopolisArtBuffetLviv?ref=hl

    ВідповістиВидалити