About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

22 березня 2013 р.

Kish Loren, або солоний тарт

Я люблю цю страву у "Дель Песто", але щось ніколи не доходили руки зробити це вдома. ще давніше, Андрія мама принесла нам мороженого шпинату і в мене, після якихось готувань, залишилось 8 маленьких брекетиків (трішки більші за сірникову коробку, ви напевне знаєте про які йде мова, адже їх продають в кожному супермаркеті). Яйця, борошно і сметана в мене є завжди, тому, власне, я то і спекла:)
Отож, для такого невеличкого рецепту на один кіш лорен вам потрібно:

для тіста:

- 1 яйце
- приблизно 70 грам маргарину - то десь третина пачки
- по чайній ложці солі та цукру
- трішки розрихлювача
- борошно (скільки вбере, десь неповна скляночка)
- холодна вода - близько 50 грам 

для начинки:

- шпинат ( я до нього додала ще рештки морожених овочів - кабачок, брокколі, шпарагівка, цвітна капуста і ще якісь овочі - суміш на вагу з "Арсену")
- тертий сир
- можна якогось мняска трошки дати (я мала печену свинину і просто вже не мала де її діти, але гарно підійде і біле м'ясо курки, і червона риба)
- 2 яйця
- 3 чайні ложки сметани
- трошки молока
- сіль
- я ще додаю сушений базилік - тільки тому, що люблю той запах.

Ну і ще вам знадобиться розйомна форма або ж спеціальна форма для низьких тартів(я такої ще не маю...:( ) і розігріта до 180-200 градусів духовка.

Спершу я поставила розігріватись овочі - додала трохи оливкової олії, накрила кришкою і залишила на малому вогні - аби довести їх до стадії розмороженості-напівготовності.
 Поки овочі приходили до "кондиції" в глибокій мисці я перетирала порізаний розігрітий маргарин з яйцем, сіллю і цукром.
 Далі я почала потроху додавати борошно і розпушувач і мішала потихеньку.. Потім по трішки додала воду і ще трохи муки аби тісто було достатньо в'зке (як на вареники). Потім почала місити на борошні ( з його подальшим додаванням) доти, поки воно перестало чіпатись до рук і стало еластичним. Увага! В тісті не має бути масляних комочків - воно має бути максимально однорідним. Далі тісто одяглось в кульочок і помандрувало в морозилку.
 Поки тісто мерзло, я збила у каструльці "Поливку" - молоко, яйця і сметану до однорідної маси та натерла твердий сир на крупну терку. Паралельно під кришкою тушкувався шпинат.
 Процес збивання:)
 Можна було, звісно, купити потертий сир в "Арсені", але будучи там я не думала, що щось пектиму... Тому довелось терти брусочок.  У ньому ще були циферки пластикові - я  в дитинстві їх завше видлубувала і ховала від інших дітей - аби ніхто не спер. У дитячих іграх ті циферки - страшний дефіцит:)
Також "настругала" мняско - просто воно вже достатньо було тверде, щоби його просто різати...
 Потім я вимкнула овочі і віднесла їх на балкон, аби вистигали. Форму змастила маслом і посипала борошном ( зазвичай я форму посипаю сухарями, та цього разу в мене їх не було..)
Дуже мені те сито-горня подобається. Направді зручна штука...
 Виклавщи тісто у форму ( його треба перше трошки розтягнути в руках, а потім вже пальцями акуратно розплескати у формі) я виклала основну начинку.
 Зверху поклала мняско
 Потім засипала тертим сиром і залила поливкою з яєць, сметани і молока.
 Зверху притрусила базиліком. Влітку я певне труситиму кропом і петрушкою - гірше не буде:)
 І в духовку:) Коли я щось роблю на кухні Томас мені постійно допомагає. Як не розлягається "посеред дороги",
 То кусає за ноги:)
 Або ж просто  - лежить і нявчить ( чи то він може мені щось розказує.. ХЗ)
 В процесі випікання я накривала кіш фольгою - в мене трохи специфічна духовка... Пікся приблизно 25 хвилин - готовність дивіться по тому, чи мокрий верх - в готового кіша він припікається і стає тверденький і сухіший. Також можна сірничком чи зубочисткою пробувати готовність тіста.
 Я той кавалок урочисто стоптала. Решту  підігрію на сніданок:)
Насправді робиться дуже просто, страва дуже поживна,а  в залежності від начинки її можна робити на будь-який смак :)

2 коментарі:

  1. Спасибо за рецепт! Очень просто и доступно, а самое главное- ВКУСНО!

    ВідповістиВидалити
  2. смакота, шукала рецепт кіша з шпінатом, дякую

    ВідповістиВидалити