About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

15 березня 2013 р.

KIFF-2013, або ж вчора в Києві...

Вчора я увесь день провела поміж меблів. В прямому значенні цього слова. У середу вечері виїхавши з дощового Львова я попала в не менш дощовий та туманний Київ. Метро, маршрутка, трішки пішки і я таки потрапила до виставкового центру на Салютній. Там дощ і негода були мені не страшні. На міжнародній виставці меблів страшно лише одне - хотіти побачити все і не встигнути цього зробити...
Коротко скажу, що виставлялись українські та зарубіжні виробники меблів, фурнітури та всього, без чого не обійтись у дизайні помешкання. Звісно, що був там і наш "Велам".
 Гарні матраци, нові каталоги, кваліфіковані поради. Це все приємно і гарно, а все ж, я їхала в Київ не тільки для того аби почуте щось нове та поспілкуватись з керівництвом, а й для того щоб подивитись - хто що нового пропонує, хто що гарного може показати, хто дружить з гарним смаком, а в кого він відсутній.
Для мене, окрім матраців з якими я працюю, були цікаві два напрями - спальні та кухні і все з ними пов'язане. На превеликий жаль якихось неймовірних речей від українських виробників я не помітила... Всі керувались тим твердженням, що нове - це просто забуте старе, нагло копіювали старіші моделі ( а то й чужі старіші моделі), косили "під Італію" або, що гірше, просто обігрували одну і ту ж тканину в сотнях однакових диванів....
Та все ж, мені сподобались:
1. Сервірування столової групи (звісно, що було воно не на всіх столах - дехто просто зекономив на декорах, на марно, чесно на марно...).
 2. Сподобались кухонні теми - переважно іноземного походження. Це все було якось так гарно і витончено, що власна кухня, яка потребує ремонту нервово курила збоку...
 3. Спальні - толкові і не дуже, практичні і абсолютно не логічні... Прикро, що багато меблів були не дуже якісно зроблені...
 4. Різні цікаві елементи інтер'єру - крісла, посуд, картини, килимки...
 6. Окрема тема - це речі ручної роботи... Ех, люстра за 8500 грн. чи скульптура невідомо чого за 12 тисяч євро не лишили мене байдужою. Але тільки на фото:)
 7. Дзеркала - єдина можливість сфотографувати себе:) А ще - в більшості випадків гарні рами. Особливо гарні для збирання пилу....
 8. Поодинокі гарні дитячі з дерева (багато виробників пропонує незрозумілі конструкції з дешевої плити чи пластику)
 9. І звісно ж тема вітальні - комоди і серванти..Ах..які там шухлядки, як їздять направляючі...
 Коротше кажучи, цікавого все таки там було вдосталь... Думаю, далі буде:)



Немає коментарів:

Дописати коментар