About Me :)

Моє фото

У вільний час веду блог, трохи фотогарфую, пишу, печу тортики на замовлення. Люблю придумувати щось нове. Люблю подорожувати та фотографувати. Люблю гладити кота і прикрашати ялинку,  пекти кекси і фруктові тарти, хорошу їжу і фуд-фото, спати на кольоровій постелі, їсти груші і холодець,  купувати взуття і вишукувати якісь прикольні речі на "секонді". Колекціоную ведмедиків. Люблю затишні кав'ярні. Не люблю горіхи і брехунів,  прокидатись коли за вікном ще темно. Не люблю шпильки і міні-спідниці. Хочу скупатись в океані, перезимувати в теплих краях, потрапити до Кейкенгофу, навчитися готувати фаршировану рибу, бути уважнішою і не стати на старості товстою :)

20 березня 2013 р.

А за вікном майже весна, або та пісня ще не скоро буде актуальною...

За вікном добігає кінця 20(!!!) березня. На землі понад 20 см снігу, температура нижче нуля... Вогко та паскудно - якось так не типово для другої половини березня...
В п'ятницю, 15 березня, все було ще гірше.. Коли я була в мами в Здолбунові  то природа була надзвичайно "Весняна" :)
 В мене біля дому було по-зимовому біло...
 Докопатися до фіртки було не просто... Принаймні двічі в день доводилось відкидати сніг...
 
 Потім довелось тут прочистити доріжку для Мартина (маминого кота) - сніг снігом, а весна кличе на тьолочок:)
Але повернемось до Львова. Тут кілька днів тому були справжні катаклізми, нині ж картинка за вікном о 18.30 була така
Мій кіт був в шоці...
На тлі того всього я заробила кашель і соплі... Отож валяюсь в ліжку закутавшись у плед і замовляю різні приємні штучки на E-bay-і ...
Кіт дрихне в кріслі у вітальні... Хочу знайти точний рецепт сирника з поливкою - а що, як ще комусь засмакує:)?

п.с. дуже хочу вже тепла.. І кіт його хоче.. І балетки всі мої його хочуть... І наш дах, який нещадно протікає - тому в наслідок цього коридор хоче ремонту.. Всі хочуть, одним словом... Тому на добраніч всім, і нехай вам присниться весна:)

Немає коментарів:

Дописати коментар